Te goed(koop) om waar te zijn?

Geloof niet in sprookjes, namaak bestaat

Ter gelegenheid van deze imagocampagne ‘Samen bouwen aan een superbuurt’ wenst Buurtsuper.be, samen met haar partners en deelnemende buurtsupermarkten, een duidelijke vuist te maken tegen namaak. Bij namaak denken we vaak aan luxekleding, maar wist je dat er ook namaakgoederen de ronde doen bij voedingsmiddelen, tabak en verzorgings- en schoonheidsproducten? Daarom nemen de lokale supermarkten hun taak ter harte om de Belgische consument te beschermen en verzekeren ze dat er bij hen geen namaak over de toonbank gaat. Op die manier zorgen ze ervoor dat klanten met een gerust hart en in alle vertrouwen kwaliteitsproducten kunnen aankopen. Eerlijk duurt immers altijd het langst, niet?

Kom dus gerust langs voor ons vakkundig advies en onze producten met een eerlijke prijs, want zeg nu zelf: té goedkoop is altijd te mooi om waar te zijn.

En denk eraan: op zaterdag 30 september en zondag 1 oktober vieren wij al onze klanten tijdens het Weekend van de Klant en ontvangt u een lekker zakje met échte Napoleon bonbons.

Speel De Winkelkarquiz om zo namaakproducten te ontwijken en winkelkarren t.w.v. 250 euro te winnen.

Te goed(koop) om waar te zijn?